Review: Bare Minerals Warmth All-Over Face Color

Bare Minerals Warmth All-Over Face Color kan brukes som blush bl.a. og fås kjøpt i 1.5g-størrelse på FeelUnique til £14.5 inkl. frakt.


Ingredienser:
Mica (CI 77019), Bismuth Oxychloride (CI 77163), Iron Oxides (CI 77499, CI 77491, CI 77492)

Min erfaring med pudderet:
Jeg bruker denne som blush. Jeg er ikke så voldsom på fancy blushfarger, så jeg vil ha det så diskret som mulig. Dette er en varm brunfarge som ikke gjør meg til en klovn. Må bare passe på å bruke piiiiiiiiiiiiiiiiiittelite om gangen.

Konklusjon:
Kjempefin! Hvis jeg noen sinne kommer til å bruke den opp, kommer jeg definitivt til å kjøpe den på ny.


Legg igjen en kommentar

