Review: Bare Escentuals Buxom Lashliner

Bare Escentuals Buxom Lashliner er en gel liner som også skal gi næring til vippene – «Lash-enhancing & Conditioning Treatment». Den fås i krukke med 2g/0.07oz. Jeg kjøpte min på eBay.

Ingredienser:
Isododecane, Cyclopentasiloxane, Polyethylene, Barium Sulfate, Polyethylene Terephthalate, Adipic Acid/Diethylene Glycol/Glycerin Crosspolymer, VP/Eicosene Copolymer, Trimethylsiloxysilicate, Hydrogenated Polyisobutene, Phenyl Trimethicone, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Phenoxyethanol, Acrylates Copolymer, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Disteardimonium Hectorite, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Propylene Carbonate, Biotin, Tourmaline, Arginine, Ascorbyl Palmitate, Copper PCA, Hydrolyzed Soy Protein, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate. ( /-): Iron Oxides (CI 77492, CI 77499), Carmine (CI 75470), Aluminum Powder (CI 77000).

Min erfaring med …:
Jeg kjøpte fargen Leatherette (svart). Dette er den eneste gel-lineren jeg har prøvd, så jeg kan ikke sammenligne med andre. Jeg er veldig fornøyd med den. Fargen er svart-svart, godt pigmentert, den glir godt på, og sitter på plass til jeg fjerner den. Den er lett å legge jevnt med kosten Sigma E10 Small Eye Liner / SS210.

Konklusjon:
En god gel-liner! Hvis jeg går tom noen gang, kommer jeg til å kjøpe denne igjen.

Legg igjen en kommentar

