Review: Bare Escentuals Flawless Definition mascara

Bare Escentuals Flawless Definition mascara er en mascara med gummibørste som skal gi flotte separerte vipper. Størrelse 10ml/0.33oz. Fås på FeelUnique til £12.70 inkl. frakt.

Ingredienser:
Water (Aqua), Beeswax (Cera Alba), Stearic Acid, Diisostearoyl Trimethylpropane Siloxy Silicate, Acrylates/Octylacrylamide Copolymer, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Silica, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Triethanolamine, Ozokerite, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Rhodochrosite Extract, Malachite Extract, Smithsonite Extract, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol. May Contain: Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)

Min erfaring med mascaraen:
Denne mascaraen ga meg lange, klumpete vipper uten ekstra volum. Nå har den riktignok ikke skrytt på seg at den gir volum, så der har jeg meg selv å takke. Mulig jeg hadde fått mindre klumper om jeg hadde vært mer tålmodig. Men jeg må ærlig si at jeg virkelig prøvde. Denne var virkelig ikke noe for meg. Men jeg har spart på kosten i tilfelle jeg skulle få behov for å separere vipper.

Konklusjon:
Passer til jenter med tålmodighet som trenger lange vipper men har volum fra før (eller som liker å ha en mascara for hvert formål). Jeg foretrekker en som har alt (unntatt klumper), og vil dermed ikke kjøpe denne igjen.


Legg igjen en kommentar

