Review: Bare Escentuals Weather Everything Waterproof Mascara

Bare Escentuals Weather Everything Waterproof Mascara er en vannfast maskara. Størrelsen er 7g/0.24oz. Jeg kan ikke finne den på Bare Escentuals sine websider lengre, så det er mulig den er ute av produksjon. Er sikkert mulig å få tak i uansett.

Ingredienser:
Isododecane, Dextrin Palmitate/Ethylhexanoate, Hydrogenated Polycyclopentadiene, Talc, Silica, C20-40 Alcohols, Tribehenin, C20-40 Linear Carboxylic Acid, Polyethylene, HDI Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Sorbitan Isostearate, Mehtylparaben, Propylene Carbonate, Isopropylparaben, Isobutylparaben, Butylparaben, Quaternium-90 Bentonite, Iron Oxides (CI 77499)

Min erfaring med Mascaraen:
Denne var bare helt forferdelig. Børsten var grusom. Busten var så tett at jeg ikke fikk tatt den mellom vippene. Den drev bare å dyttet og malte under dem. Det så bare rart ut. Jeg la den bort og prøvde litt senere. Uten hell. Den havnet i søpla, så jeg har dessverre ikke bilde av den. Jeg fikk aldri testet den ut i basseng, så om den virkelig er vannfast, vet jeg ikke.

Konklusjon:
For tett bust – ubrukelig.

Legg igjen en kommentar

