Review: Christian Dior DiorShow Mascara Waterproof

Christian Dior DiorShow Mascara Waterproof er en vannfast mascara som skal gi lange, fyldige og buede vipper. Den fås i størrelsen 11.5ml/0.38oz.

Min erfaring med mascaraen:
Vippene ser flotte ut etter at jeg har tatt den på. Men der stopper det… Jeg testet denne en morgen før jeg gikk på jobb. Etter et par timer, så hadde jeg et grått «belegg» under øynene… Jeg prøvde å vaske det vekk, men det var umulig. Mascaraen er jo vannfast!! «Kjempegøy». Når jeg kom hjem, så fjernet jeg det grå belegget med sminkefjerner og gikk for å svømme i basseng. Enda mer grått under øynene – verre enn før! Og jeg tenkte selvsagt ikke så langt at jeg tok med meg sminkefjerneren, så jeg måtte gå på butikken seende slik ut:/ Den står nå ubrukt. Jeg kommer nok ikke til å teste den igjen. Jeg kommer ikke på noe anledning hvor jeg trenger et vannfast grått belegg under øynene… Kjempeskuffet! Nå skal det legges til at jeg tror jeg har litt spesielle vipper hvor selv vannfaste mascaraer spretter av. Jeg har også problemer med L’Oreal sin Voluminous mascara.

Oppdatering 14.6.11: Jeg tror jeg har problemer med alle mascaraer som ikke er fibermascara. Jeg prøvde nettopp nest-favorittmascaraen min etter et lengre opphold, og den drysset noe voldsomt den også.

Konklusjon:
Funker ikke for meg, ihvertfall!


2 responses to “Review: Christian Dior DiorShow Mascara Waterproof

Legg igjen en kommentar

