Review: Clinique All About Eyes Concealer

Clinique All About Eyes Concealer kommer i en 10ml tube i 7 forskjellige nyanser, og skal dekke mørke ringer under øynene. Jeg har ikke funnet den spesielt billig på nett, så jeg kjøpte min på Esthetique til 165,-.

Ingredienser:
Water\aqua\eau, Isononyl Isononanoate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Octyldodecyl Neopentanoate, Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Glycerin, Butylene Glycol, Peg-10 Dimethicone, Nylon-12, Microcrystalline Wax \cera Microcristallina\cire Microcristalline, Silica, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax\candelilla Cera\cire De Candelilla, Phytosphingosine, Palmitoyl Tetrapeptide-3, Tocopheryl Acetate, Dipeptide-2, Hesperidin Methyl Chalcone, Lauryl Pca, Ethylhexylglycerin, Hydrogenated Lecithin, Caprylyl Glycol, Cetyl Peg/ppg-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Ceresin, Talc, Alumina, Steareth-20, Sodium Chloride, Triethoxycaprylylsilane, Hdi/trimethylol Hexyllactone Cross Polymer, Disodium Edta, +/- Mica, Titanium Dioxide (Ci 77891), Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499), Zinc Oxide (Ci 77947), Bismuth Oxychloride (Ci 77163), (Jin30688)

Min erfaring med concealeren:
Endelig en concealer som funker for mørke ringer under øynene! Jeg har prøvd «alle»; mineral-concealere, den berømte tryllepennen fra YSL som ikke dekket noe som helst, men vistes lang vei i dagslys :O, prøvde også noe lignende fra Dior, og noe billigmerkegreier fra Meny el.l. Enten dekker de for lite, eller så dekker de for mye. Jeg skjønner heller ikke greia med sære farger på concealere. Hva er vits med concealere som må «conceales» etterpå for at den ikke skal vises? Men det er jo mange som sverger til de, så det er vel bare ikke noe for meg. Uansett. Clinique sin concealer dekker akkurat passe. Og finner man fargematchen, så kan man fint bruke den, selv uten foundation oppå – og i dagslys! Ser helt naturlig ut. Bare med mindre mørke ringer! Jeg tar en liten «prikk» på hånden, og så bruker jeg Sigma F70 Concealer / SS194 til å påføre under øynene. Blender godt utover i kantene, så det ikke blir noe brå overganger.

Konklusjon:
Perfekt for meg! Blender inn med hudfargen og har ikke unaturlig dekke. Kjøper definitivt ny når denne går tom!

Legg igjen en kommentar

