Review: Clinique High Impact Curling Mascara

Clinique High Impact Curling Mascara får du i en 8ml/0.34oz tube med en «bøyd» kost som visstnok skal hjelpe for å få bøy på vippene. Den fjernes med varmt vann. Den koster 180,- på Esthetique, men du får den billigere på eBay. StrawberryNET har den også av og til inne.

Ingredienser:

Min erfaring med mascaraen:
Denne er bare helt fantastisk! Ingen over og ingen ved siden! Den har alt; den forlenger vippene, gir de volum, separerer vippene, gir de bøy og en aldeles nydelig fasong (jeg slipper vippetang!). Siden den fjernes med varmt vann, så slipper jeg å dynke øynene i ekle sminkefjernere daglig. Eneste litt kjedelig om «noen» (les: meg) har brukt opp varmevannet😀 Den drysser pittelitt hos meg, men jeg har til gode å prøve en mascara som ikke drysser på meg. Så jeg tror heller det er meg det er noe gale med🙂 Den er ikke basseng-sikker. Mange tror den tåler opp til 38 grader pga Kanebo sin. Men etter en svømmetur i 30 graders vann er mascaraen borte vekke.

Konklusjon:
Mascaraen har «alt». Den blir definitivt kjøpt om og om igjen!


3 responses to “Review: Clinique High Impact Curling Mascara

Legg igjen en kommentar

