Review: L’Occitane Fresh Face Water

L’Occitane Fresh Face Water er en rens som også fungerer som sminkefjerner og toner. Den kommer i sprayflaske på 200ml. Den kunne tidligere kjøpes på FeelUnique, men kan nå ikke selges derfra til Norge pga «brand restrictions». Forhåpentligvis er den å få tak i på eBay, eller i Norge til 169,- (ca 50 kr dyrere enn FU)😦

Ingredienser:
Aqua/Water**, Propylene Glycol, Citrus Aurantium Amara Flower Distillate/Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Extract**, Centaurea Cyanus Flower Extract**, Pentylene Glycol, Sodium PCA**, Polysorbate 20**, Sodium Chloride**, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Extract**, Glycerin**, Parfum/Fragrance, PEG-40 Glyceryl Cocoate**, Sodium Coceth Sulfate**, Chlorphenesin, Methylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Geraniol**.
**) Natural Origin Ingredients

Min erfaring med rensen:
Det er litt samme greia som Décleor sitt rensevann. Den fungerer fint som rens om morgenen. Til sminkefjerning (spesielt foundation) må man gå over ansiktet en 2-3 ganger. Jeg liker denne mye bedre enn Décleor sin pga at den er mildere mot huden min. I tillegg så er det sprayflaske. Det kommer ikke ut alt for mye som jeg opplevde med Décleor. Den er også fin å reise med pga at jeg ikke trenger å bekymre meg for at korken skal gå opp. Skal jeg fjerne kajal osv, så sprayer jeg litt på en sminke-q-tips. Kjempepraktisk.

Konklusjon:
Kjempegod morgenrens i praktisk sprayflaske. Kjøpes igjen og igjen.


Legg igjen en kommentar

