Review: Isadora Perfect Contour Kajal

Isadora Perfect Contour Kajal er en kajal som passer fint på huden – ikke våtkanten. Den fås kjøpt på bl.a. Cubus (husker ikke pris).

Ingredienser 60 Black:
Cyclopentasiloxane, Paraffin, C11-12 Isoparaffin, Polybutene, Hydrogenated Cottonseed Oil, Buxus Chinensis/simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Ceresin, Ozokerite, Cera Microcristallina/ Microcrystalline Wax, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ci77491/iron Oxides, Ci77492/iron Oxides, Ci77499/iron Oxides, Mica, Ci77510/ferric Ferrocyanide, Ci77266/black 2

Min erfaring med kajalen:
Som sagt, så passer denne best på huden. Jeg prøvde den på våtkanten, men den ga nesten ikke fra seg noe farge. Så der bruker jeg Isadora sin Inliner Kayal. På huden gir den fra seg en fin pigmentert svartfarge, og holder seg greitt. Jeg ville likevel tatt med en kajal i vesken for evt. touch-ups. Og til over øyet ville jeg brukt eyeliner som holder litt lengre. Denne vil kun bli brukt om jeg trenger kajal under de nedre vippene. Jeg testet denne opp mot Urban Decay sin 24/7 Glide-On Eye Pencil, og Isadora sin holdt mye lengre!

Konklusjon:
Grei kajal til bruk på huden, ikke våtkanten.

Sammenligning av tre forskjellige kajaler til bruk på huden:
Isadora Perfect Contour Kajal, Isadora Inliner kayal og Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil

Allerede etter en halvtimes tid, hadde de to svakeste tapt mye farge.


Legg igjen en kommentar

