Swatches/review: Coastal Scents Fall Festival Palette

Coastal Scents Fall Festival Palette er en magnetisk palett med speil, og med 12 Hot Pots (øyenskygger i 26mm-pans, 15.6g/0.48oz) til å ha oppi. Den får du kjøpt hos Coastal Scents til $21.95. Full pris for en slik palett med 12 Hot Pots, er $53.88 om du kjøper alle 12 på en gang (da får du paletten verdt $7.95 gratis).

Ingredienser::
Talc, Mica, Titanium Dioxide, Mineral Oil, Magnesium Stearate, Methylparaben. May Contain: Mica and Titanium Dioxide, Iron Oxides, Ultramarine Blue, Manganese Violet, Chromium Oxide Greens, FD&C Red No.40 Al Lake, FD&C Yellow No.5 Al Lake, FD&C Blue No.1 Al Lake.

Skygger som følger med:
HotPot #M23, HotPot #ME01, HotPot #ME09, HotPot #ME23,
HotPot #S30, HotPot #ME15, HotPot #ME03, HotPot #ME17,
HotPot #S14, HotPot #S17, HotPot #ME26, HotPot #M04
ME = Metallic, M = Matte, S = Shimmer

Min erfaring med paletten:
Jeg er veldig fornøyd med skyggene! De er av god kvalitet, og det er fint at det går frem av navnene hvilken «finish» skyggene har. Skyggene som er valgt ut i denne paletten er kjempefine. Paletten i seg selv er jeg også kjempefornøyd med. Den er stødig med speil, og det er magnet i bunnen som holder godt på skyggene. Skygger fra Stars Makeup Haven passer også oppi disse palettene. De selger forøvrig samme palettene, bare uten speil.

Konklusjon:
Godt kjøp hvis du liker minst fire av fargene! Og her er MANGE fine farger🙂

Swatches:
Her er swatches av skyggene som fulgte med i denne paletten. Bildene er tatt i dagslys uten blits, over UDPP:

Her er de tatt en gang til i dagslys med blits. Oppå UDPP, som vanlig:


5 responses to “Swatches/review: Coastal Scents Fall Festival Palette

  • Tone Rokås Ånes

    Den ER så fin. Ååh! (Og jeg satt og lurte på hvorfor jeg ikke har oppdaget bloggen din tidligere og la merke til at de aller fleste innleggene stammer fra 13. mars, og jeg MÅ derfor spørre; Var de ferdigskrevne fra før eller var du beyond effektiv den dagen?😉 )

  • Jade

    Hehe, jeg har nok vært beyond effektiv de siste dagene. Jeg har skrevet mange av innleggene delvis den 13. Og så har jeg fylt på med info og bilder🙂 Var ikke ferdig før i går kveld😀

  • Jade

    Men mange av omtalene var ferdigskrevet på engelsk inne på Makeupalley. Trengte bare oversetting, bilder og litt omskriving🙂

  • Tone Rokås Ånes

    Aaah, lurt! Gøy med ny blogg å følge!😉 (Og forresten er BlogLovin’ også et alternativ for følging, i tillegg til Google Reader og RSS-feeds, selv om det kanskje er mer relevant for sånne «unger» som meg :p)

  • Jade

    Takk for tipset🙂 Da har jeg notert bloglovin på siden her + på «about»-siden.

Legg igjen en kommentar

