Swatches/review: Everyday Minerals Eyeshadows

Swatches oppdatert 29. april 11.

Everyday Minerals øyenskygger er pigmenter i mange flotte farger som du får kjøpt hos Everyday Minerals. Før kunne man kjøpe 1g samples til $2.5 (se bilde under), men nå har de puttet de i roll-on-flasker og lagt på to dollar for hver skygge:/ Så nå koster de $4.5 pr skygge (Travel size). Fortsatt 1g. For $7 får man 2.5g (Mini).

Du kan få skyggene i matt, shimmer eller pearl.

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe flere nye farger der mer siden de ikke har samples lengre. Men favorittene mine blir nok kjøpt på ny i Mini-størrelse (f.eks. Cypress, en lys grønnfarge).

Her er swatches fra de jeg liker best (unntatt de blå, men jeg måtte ha de med. Note to self: Slutt å kjøpe blå skygger!!). Bildene er tatt uten blits i dagslys (fra vindu). Skyggene er lagt over UDPP.


Jeg digger Wish You Were Here!!🙂


In the Garden er kjempefin. Litt mørk gull. Comfy er litt mer brun enn rød. Prøvde å justere bildet litt for å få det riktig. Solen ville ikke helt samarbeide med meg i dag.


Liker kjempegodt Cypress!


Jeg liker egentlig ikke blå øyenskygger. Dvs, de kan være kjempefine (spesielt Vintage Demin her), men når jeg får de på meg, ser det ut som jeg har fått to blåveiser:/ Men jeg klarer ikke å la være å fortsette å kjøpe blå samples🙂


2 responses to “Swatches/review: Everyday Minerals Eyeshadows

Legg igjen en kommentar

