Review: Mesoft usterile kompresser som «bomullspads»

Mesoft usterile kompresser får du kjøpt på de fleste apotek i størrelsene 10×10 og 5×5 cm når de er brettet i fire.

Min erfaring med kompressene:
Jeg har prøvd utallige bomullspads til fjerning av sminke. Og uansett hvor dyre eller gode de ser ut, så etterlater de seg en gru med lo etter seg. Så ble jeg tipset om at Mesoft hadde noen kompresser som passet ypperlig til dette formålet! Og det stemte også! Ikke er de dyre heller 🙂 Jeg bruker de små til øyensminken, og de store til rens av ansiktet/hals.

Konklusjon:
Dropp de loete bomullspadsene! Disse er 1000 ganger bedre!

8 responses to “Review: Mesoft usterile kompresser som «bomullspads»

  • Prinsessen og Iris

    Vi bruker dem innimellom til vasking av babyrumper, og det var sånn de kom i hus her. De er 100 ganger bedre enn loete bomullspads til fjerning av neglelakk de to gangene i året jeg bruker det.

  • Jade

    Ja, de er brukenes til masse! Bomull er bare tull 🙂 Unntatt til juledekorasjoner og stopping av neseblod 🙂

    Fin blogg du har, forresten. Og nydelig prinsesse!

  • Malin - Makeup & Hair

    Dette var smart! Skal jammen meg gå til innkjøp av slike.
    Takk for tips 😀

  • Jade

    Bare hyggelig 🙂

  • Nadia.

    Kjøpte meg også en pakke Mesoft til fjerning av neglelakk. Dessverre synes jeg at det var veldig strevsomt å få av lakken med disse. Men har funnet ut at de kan fint brukes etter jeg har fjernet det meste av lakk med bomullspads,sånn at jeg får fjernet lo og de små restene av neglelakk som er igjen 🙂

  • Randi

    Så smart! Blir som regel en god del lo ja, så disse var jo perfekt. Takk for tipset!

  • Yasi

    Så fin blogg du har fått deg, Jade 😀 Veldig gøy 😉

    Disse kom jeg over for litt siden, men jeg har enda ikke fått testet de ut :/ Så de ligger bare på badet og støver akkurat nå 😛 Men nå som du skriver så varmt om dem, får jeg lyst til å ta de i bruk allerede ikveld 😉

  • Jade

    Ja, bomull er gjerne bedre til neglelakkfjerning. Komme bedre inn i alle krinklekroker, osv 🙂
    Ja, det er bare å teste ut, Yasi 🙂

Legg igjen en kommentar

