Review/Swatches: Coastal Scents – diverse Hot Pots

Jeg har fått sansen for Coastal Scents sine Hot Pots (øyenskygger i 26mm-pans, 15.6g/0.48oz), og har kjøpt meg litt flere. Her kommer reviews og swatches på dem. Har du ikke palett til å ha dem oppi, så kan jeg anbefale den med speil som er magnetisk og som har plass til 12 hotpots – $7.95. De har også en med plass til fire som er super til reise, eller til å ha i veska.

Ingredienser::
Talc, Mica, Titanium Dioxide, Mineral Oil, Magnesium Stearate, Methylparaben. May Contain: Mica and Titanium Dioxide, Iron Oxides, Ultramarine Blue, Manganese Violet, Chromium Oxide Greens, FD&C Red No.40 Al Lake, FD&C Yellow No.5 Al Lake, FD&C Blue No.1 Al Lake.

Skyggene jeg kjøpte:
HotPot #ME20 (finnes i Think Pink og Winterberry palette), HotPot #S10, HotPot #S29 (finnes i Forever Natural Palette)
HotPot #S03 (finnes i Forever Natural Palette), HotPot #ME22 (finnes i Forever Natural Palette), HotPot #ME06
ME = Metallic, M = Matte, S = Shimmer

Min erfaring med HotPotsene:
De nøytrale fargene var fine og passet godt sammen! Jeg slengte med swatch på S30 som jeg synes passet fint sammen med de jeg hadde kjøpt. Ikke helt storbegeistret for S29, men det er bare en smakssak. S10 er en grå/grønn farge(?) som jeg er usikker på om jeg noen sinne kommer til å bruke. ME20 blir nok brukt, men ikke den jeg kommer til å strekke meg etter oftest. Edit 15.6.11: Har testet ME20 mer nå, og den var mye finere enn jeg trodde. Fin til brune øyne🙂

Swatches:
Her er swatches av skyggene, tatt i dagslys med blits. Oppå UDPP, som vanlig:


Legg igjen en kommentar

