Konkurranse på Linn Marit sin blogg: Sigmareisesett! (ferdig)

Linn Marit har en super konkurranse på bloggen sin med en kjempeflott premie; et reisesett fra Sigma! Klikk deg inn på bloggen og meld deg på du også!

Ser det ikke fristende ut? Jeg har spesielt lyst på den skråkosten🙂

Masse annet kjekt lesestoff og bilder på bloggen hennes også, så jeg vil anbefale å ta en titt rundt.


4 responses to “Konkurranse på Linn Marit sin blogg: Sigmareisesett! (ferdig)

  • Linn

    Så morsomt at du er med på konkurransen! Jo flere jo bedre sier nå jeg😀
    Kjell kommer nok ikke til å vinne;)

    Forresten er bloglovin helt genialt om man leser mye blogger. Det er bare å trykke på neste, så får du opp neste innlegg i rekken av ting man ikke har lest😉

  • Jade

    Ja, bloglovin så ganske greitt ut🙂 Får utforske det litt mer. Følger en del blogger på GoogleLeser.

  • Elizabeth

    Bloglovin er veldig bra🙂 Men siden eg følger en del blogger blir det lett 100 nye innlegg sånn plutselig man skal lese igjennom :p

    • Jade

      Driver og tester ut BlogLovin nå vs. GoogleLeser Så jeg får se hva jeg liker best etterhvert.🙂 Prøver å sortere blogger så godt jeg kan i kategorier, så blir det ihvertfall ikke så mye nytt på en gang.

Legg igjen en kommentar

