Bestilt reisekostesett fra Sigma: Premium Travel Kit (svart)

Nå har jeg lenge gått og slevet på Premium Travel Kit – Stylish in Black fra SigmaMakeup. Det er spesielt Small Eye Liner – E10 og Small Tapered Blending – E45 jeg var ute etter i reisestørrelse, siden dette er to av mine absolutte favorittkoster! E45 er super til å påføre skygge og blende i globalen for meg som ikke har en kilometer mellom globalen og øyenbrynet😀 Så trengte jeg en børste til blush, og siden jeg er livredd for å få for mye farge på kinnene, så forstår jeg det slik at Duo Fibre Powder/Blush – F15 skal være super til det!

© Sigmabeauty.com

Så i går når jeg var inne og kikket, så så jeg at dette kitet var nedsatt fra $59 til $49 + at med rabattkode «STYLE2011» så ble det 10% rabatt av det igjen. Da måtte jeg jo bare slå til. Jeg visste jo at jeg kom til å kjøpe kitet før eller senere uansett, så da gjør man jo det selvsagt når man kan gjøre et kupp. Jeg vet ikke hvor lenge tilbudet og rabattkoden varer. Jeg har et nyhetsbrev hvor det står at tilbudet går ut 11. mars, men det er nå tilbud på alle premiumkitene enda, ihvertfall🙂

Lenkene i innlegget har affilatelink i seg. Klikk her for å gå til siden uten affilate-ID.


2 responses to “Bestilt reisekostesett fra Sigma: Premium Travel Kit (svart)

Legg igjen en kommentar

