Shoppingtips for dere som vil presse små pigmentsamples!

Jeg leste akkurat i en bloggpost fra Shop My Stash at hun hadde kjøpt 15mm pans til pressing av sminke! Genialt til små samples, eller hvis man ikke vil presse all skyggen med en gang (pressede skygger har jo kortere holdbarhet, selv om de fleste (inkl. meg selv) ikke bryr seg om det)! + At da får man jo plass til mange flere farger i paletten! Jeg leste på Makeupalley at det var anbefalt med 1/4-1/2 teskje pigment (bruk måleskje) til denne panstørrelsen.

TKB Trading kan man altså kjøpe 15mm tin pans. Disse er magnetiske, dvs. at de fester seg til magneter. Så hvis du har magnet i bunnen av paletten din, slipper du å feste magnet under pansene (Hvis ikke, vil jo 1/2″-magneter (1,27cm) passe godt under disse). Du kan også kjøpe «pressing tile» (istedet for mynt) som du presser med, og som passer oppi disse (er på samme produktsiden).

De selger også firkantede pans (med pressing tiles, for de som ikke har firkantede mynter :D)

Jeg slengte nettopp inn en bestilling på 100stk av disse $16.00 (da kan jeg prøve og feile masse), og 5 pressing tiles $1.75 (selv om jeg sikkert bare trengte én). Portoen kom da på $14. Da gleder jeg meg til godbitene kommer i posten!! Kan ikke «gå god for» nettsiden (og heller ikke kvaliteten på pansene) siden jeg ikke har mottatt varene enda, men regner med de er seriøse🙂 Googlet de litt, og fant bare positive tilbakemeldinger når jeg skummet igjennom resultatene.


3 responses to “Shoppingtips for dere som vil presse små pigmentsamples!

  • Jade

    Og der var varene sendt. Håper ikke det tar lang tid🙂

  • Jade

    Edit: La til tips om at de hadde firkantede tiles også!

  • Jade

    Da var pansene i hus! De var kjempesøte! Og de hang godt fast i magnetarkene jeg har. Kjempefornøyd! Jeg har laget en Freestylepalett av 15-pans-paletten fra SMH. Tatt vekk paddingen og limt et magnetark i bunn. Her får jeg plass til ca en zillion av disse pansene!

    TKB brukte 2 dager før de sendte varene, og så var de i postkassen min 6 dager etter det.

Legg igjen en kommentar

