Swatches: Coastal Scents-pigmenter

Jeg bestilte en «haug» med micas og øyenskyggepigmenter (samples) fra Coastal Scents for en god stund siden. Siden den gang har jeg funnet to som jeg likte (Rose Sparks og Auburn Dust) og ikke sett så mye mer på resten. Men i dag tok jeg meg en swatcherunde og fant en haug med godbiter. Her skal det presses (ja, det har jeg sagt lenge… Men satser på å få testet pressing etter påske)!! Prisen er rundt en dollar for samples.

Swatches og omtaler:
Her følger swatches av alle pigmentene med litt kommentarer bak og link til skyggene. Trykk på linkene for å se ingredienser, og hva de er trygg til å brukes til. Bildene er tatt i dagslys med blits. Oppå UDPP, som vanlig.

Jeg digger Coastal Scents bare mer og mer, både pigmentene, HotPotsene og magnet-palettene de selger!


7 responses to “Swatches: Coastal Scents-pigmenter

Legg igjen en kommentar

