Swatches: øyenskygger fra ID Bare Escentuals og Make Up Store

Jeg har noen skygger fra ID Bare Escentuals og Make Up Store liggende i skuffen, og her kommer swatches på de. Jeg har ikke så mange, siden jeg ikke liker å betale en formue for skygger som man kan få billigere andre steder🙂

Min erfaring med skyggene:
ID-skyggene er helt grei, men fy for en pris. Jeg betalte vel 500 for et startkit med 4 skygger og noen koster. Det var før jeg oppdaget nettbutikker i utlandet og Sigmakoster. Peach Puff og Vanilla Sugar liker jeg ikke fargene på. Celestine har jeg fått i gave og er kjempenydelig! Denne bruker jeg alt for lite! Make Up Store-skyggene er også ganske fine. Kjøpt med gavekort. Jeg ville aldri i verden gått i butikk og kjøpt noen av disse til full pris og med «egne penger» selv om kvaliteten er god.

Swatches:
Tatt i dagslys fra vindu oppå UDPP.

MUS = Make Up Store, ID = ID Bare Escentuals, LS = Liner Shadow, ES = Eye Shadow

Konklusjon:
Gode skygger men ikke verdt pengene!


2 responses to “Swatches: øyenskygger fra ID Bare Escentuals og Make Up Store

  • Monica S

    Jeg personlig synes ikke skyggene til MUS er spesielt dyre i forhold til kvaliteten og hvor mye produkt du får. Men det er jo litt hva man tenker er dyrt igjen da. Jeg bruker gjerne litt penger på produkter jeg liker godt.😉

  • Jade

    Hvis jeg hadde funnet en skygge som jeg visste var fin på og som jeg ville brukt mye, så hadde det ikke vært noe problem å betale den prisen. Men jeg er litt sånn kjøpe først og prøve etterpå. Og da blir det mange nesten-ikke-brukte skygger i skuffen.🙂 + at jeg aldri klarer å bruke opp skygger. Og de fra MUS er jo SVÆRE! Jeg tenker pris pr mengde som blir brukt, ikke mengde som er oppi panen.

Legg igjen en kommentar

