Premie i posten fra MakeupbyElena – Sigma f80

© Sigmabeauty.com

I dag fikk jeg Flat Top Synthetic Kabuki – F80 i posten fra MakeupbyElena. Jeg deltok i denne konkurransen på bloggen hennes for et par uker siden, og jeg vant! 🙂 Nå har jeg både f80 og f82!

Jeg gleder meg til å teste den ut! Tusen takk, MakeupbyElena!

Sigma-lenkene i innlegget har affilatelink i seg. Klikk her for å gå til siden uten affilate-ID.

7 responses to “Premie i posten fra MakeupbyElena – Sigma f80

  • Monica S

    Gratulerer! Jeg elsker denne børsten 🙂

  • Linn

    Alltid gøy å vinne ting 🙂

    SV: Mac er dessverre temmelig dyrt ja. Jeg føler ikke at jeg kan gå tilbake til vanlig pc nå, synes mac er så sykt mye enklere å bruke. Og som du selv nevner, så trenger jeg det på skolen. Jeg føler ikke jeg kan få den samme ytelsen fra en vanlig pc som fra en mac, og med alle de programmene vi bruker på skolen er det en fordel med god ytelse 🙂

  • frøken lilla

    gleder meg til omtale av denne 🙂 den står høyt på ønskelista mi! 🙂

  • Jade

    Ja, kjekt å vinne. Spesielt når det er så flotte premier som dette! Jeg har vanligvis ikke så mye vinnerlykke 🙂

  • Victoria Charlotte

    // I know, men liker ikke å presse. Kjøpte to krukker på Åhlens som jeg puttet dem i og ristet som en gal, nå er det bare pulver 🙂

  • Lene Christin

    For en flaks du har! nå mangler du jo bare F84 :p

  • Jade

    Hehe, kanskje det dukker opp en konkurranse? 🙂

Legg igjen en kommentar

