Swatches: Milani Powder Eye Shadows og noen NYX single

Jeg tenkte jeg skulle teste ut Milani Powder Eye Shadows som de selger på Cherry Culture. De koster $3.99 pr skygge, og de har pr. i dag 11 farger å velge mellom. Denne typen tror jeg har gått ut av produksjon. Skyggene inneholder 1.65g og kommer i 26mm pans. Og hvis du gidder å depotte dem, så er panene av tinn slik at du kan smekke de rett i magnetiske paletter fra Coastal Scents, Stars Makeup Haven, Freestylepaletter med magnet osv.

Jeg har ikke fått testet de ut noe særlig, så jeg vet ikke hvor bra de er. Har kun swatchet de.

Kjøpte også noen NYX single eye shadows: Exotic Green, Flamingo og Highlight. Highlight var alt for gul. Ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke den. Jeg swatchet også noen NYX som jeg hadde fra før for å se hvordan de var sammen (grønnfargene). Milano Clover og NYX Mermaid Green skal jo begge være dupes for MAC Humid. Jeg har ikke Humid, så jeg kan ikke uttale meg om det. De er ganske like hverandre, men tror jeg liker NYX sin Mermaid Green hakket bedre. De andre tre Milani-skyggene var ganske fine, synes jeg. NYX Exotic Green er svart-ish med litt grønt glitter i.

Swatches:
Bildene er tatt i dagslys (fra vindu) med blitz oppå UDPP.


3 responses to “Swatches: Milani Powder Eye Shadows og noen NYX single

Legg igjen en kommentar

