Nå har jeg fått testet litt øyen­skygge­pressing!

Da har jeg endelig fått kommet i gang med mineral-pigment-presse-prosjektet mitt! Etter å hatt utstyret liggende i skapet aldri så lenge! Jeg ble ganske fornøyd! Det er så mye enklere å se fargene ved siden hverandre i pans. Se hvilke farger som passer sammen. Enn å ha de i bokser, og må skru opp og sjekke. Glemt til neste gang.

Så hva har jeg brukt?

Jeg merket ikke noe forskjell i farge, og er ganske fornøyd med skyggene etter pressing. Jeg har lest at mange har fått for harde skygger, trolig pga for mye ez-prez. Så jeg passet på å bare ta en og en dråpe til det blir smulete og jeg kan dytte massen til å henge fast på sidene. Les instruksjoner på Coastal Scents sine Makeup-pressing-sider. Jeg vil også anbefale å søke opp litt videoer på nett på hvordan dette gjøres, før dere setter i gang! Husk at forskjellige skygger kan trenge forskjellig mengde Ez Prez! Jeg har ikke turt å prøve med matte skygger enda… Det får bli det neste på listen!

Her er enda et bilde av resultatet:

Jeg visste forresten ikke at øyenskygge var magnetisk. Her kan man altså se magnetmønsteret i magneten. Øverst til høyre ved de grønne skyggene.


6 responses to “Nå har jeg fått testet litt øyen­skygge­pressing!

Legg igjen en kommentar

