Pakker i posten! UD Naked Palette!

I går var det mye i posten! En svær pakke fra HQhair stappfull av isopor og noen småprøver. Og helt i bunnen lå to stk Urban Decay Naked palette! En til meg selv og en i gave. I tillegg kom premien fra Malin i konkurransen som jeg vant – også en Urban Decay Naked palette. Hun hadde også lagt ved tre vareprøver (se bilde)!


Jeg var så lur å bestille når HQhair fikk inn sist, pga at jeg ikke i mine villeste fantasier trodde at jeg kom til å vinne konkurransen! Derfor selger jeg den ene. Jeg har lagt inn en salgstråd på forumet til Heidi Øksendal (bud skal legges inn i tråden, ikke her i bloggen). <- solgt for 400 inkl frakt! Ikke verst🙂

Jeg betalte 266,50 pr palett inkl. frakt. Tollvesenet ville visst ikke ha moms, men det gjør ikke noe det, altså🙂 BeautyBay selger den akkurat nå til ca 312,- inkl. frakt + evt. moms og tollgebyr (ca 500,- til sammen) <- utsolgt.

Paletten ser veldig fin ut! Får se om jeg får testet den litt ut i neste uke🙂 Må innrømme at depot-fingrene mine klødde litt, men foreløpig skal den få være slik den er. Er ikke så mye ekstra-dilldall på denne paletten som på Book of Shadows-palettene. Og på denne var det en sminkekost istedet for kajal (som jeg allerede har fra Book of Shadows).

God helg alle sammen!🙂


3 responses to “Pakker i posten! UD Naked Palette!

Legg igjen en kommentar

