Swatches/review: Urban Decay Naked Palette

Urban Decay Naked Palette er en veldig populær øyenskyggepalett. Den har 12 nøytrale øyenskygger (2 matte, resten shimrende/satin/metallic/glitrende) på 1,3g hver. Den har også en øyenskyggeprimer (UDPP) i reisestørrelse, og en øyenskyggekost. Tidligere versjoner hadde en kajal (eller to?), men den har jeg allerede fra Book of Shadows 3 + at jeg ikke liker den.

Se flere bilder og ingredienser på Urban Decay sine nettsider.

Min erfaring med paletten:
Jeg liker fargene veldig godt. Half Baked er en kjempefin «gull»-farge, selv om jeg ikke kommer til å bruke denne kjempemye. De andre brunlige fargene er også fine! Ellers så liker jeg godt gammelrosa-/-lillatoner som er litt av i denne paletten. Denne blir nok mer brukt enn Book of Shadows 3 som nok blir litt i overkant «kreativ» for meg. De to matte brunfargene er kjempefine og akkurat hva jeg har vært på utkikk etter i lang tid! Flotte farger som passer fint sammen! Jeg er solgt!

Jeg tror ikke jeg kommer til å depotte denne slik som jeg gjorde med Book of Shadows 3, men hvis noen tenker tanken, så er pansene av tinn, slik at de sitter som støpt på magnet (uten å klistre egen magnet på de). Hvis jeg får noen få favoritter, så skal jeg vurdere å depotte og sette de i egen favorittpalett.

Jeg kjøpte forresten denne paletten for 266,- inkl. frakt! Det var den vel verdt!

Swatches:
Her er swatches, tatt i dagslys fra vindu med blits oppå UDPP:

Blogganbefaling:
ByCelina har laget en sminketutorial til denne paletten. Hun har «lovet» at flere er på vei, så det er bare å glede seg!


3 responses to “Swatches/review: Urban Decay Naked Palette

  • Lene Christin

    Har veldig lyst på den, men det er så mye annet på lista som jeg trenger mer :p mange fine farger!

  • Jade

    Ja, det er alltid noe som man «må» ha🙂 Jeg holdt igjen ganske lenge på denne, men når HQhair plutselig fikk den inn, så måtte jeg bare slå til. Og jeg angrer ikke🙂

  • Tone Rokås Ånes

    Men Jade daaaa, du kan jo ikke IKKE bruke Half Baked, den er jo fantastisk!!

    Og jeg likte swatchene forresten, de minnet meg litt på at jeg kanskje burde bruke denne litt oftere!🙂

Legg igjen en kommentar

