Mine juni-favoritter

Her er mine nye favoritter fra juni måned:

(«faste» favoritter finner du her)

Urban Decay Naked Palette

Denne herligheten vant jeg på Malin Makeup & Hair sin blogg. Nydelige farger. Paletten overgikk alle mine forventninger! Spesielt liker jeg Buck i globalen. Jeg liker også veldig godt Toasted! De andre fargene passer også fint sammen! Eneste jeg ikke har våget meg på enda, er de to mørkeste🙂 Jeg har brukt denne paletten nesten hver dag i det siste! Betalte ca 266,- inkl. frakt.

Green People Organic Base No Scent 24-Hour Cream

Ikke noe spesielt med den egentlig. Den gir meg fukt, det er det jeg vil ha. Den kan også brukes som nattkrem, og den fungerer fint under sminke. Og det jeg liker best, er at den ikke lukter! Den koster 109,- med dagens kurs i skrivende stund.

Accessories refillflaske/-tube 30ml fra Lindex

Disse kostet ca 20,- på Lindex. Myke refillflasker/-tuber som jeg skal putte bl.a. MD-skrubb og MD-rens på og ha i toalettvesken. De er myke og gode og lett å få ut alt innholdet!

Philips Lumea IPL-hårfjerningssystem

Slår voksing, epilering, hårfjerningskrem og barbering ned i støvlene! Det er et hjemmelaser-apparat. Fungerer best på jenter med mørkt hår og lys hud. Jeg har brukt den i snart to måneder. Leggene er ikke hårfrie enda, men det er jammen ikke langt i fra. I følge bruksanvisningen må man fortsette å bruke den for å være hårfri, men det er jo mye bedre å fjerne hårveksten før den kommer ut, enn å sitte og vente på hårstubbene før de kan kverkes! Og ikke gjør det vondt heller (som regel). Omtale kommer senere! Koster ca 4500,- Men den varer jo i mange år🙂

Calvin Klein Tempting Glance Intense Eyeshadow – #104 Chameleon

Denne øyenskyggen fikk jeg med som gave fra Strawberrynet sist gang jeg bestilte derifra (loyal kunde-greier). Skyggen koster egentlig 85,-. Nydelig champagnefarge som jeg øyeblikkelig forelsket meg i!

Kanskje i juli?

Har nettopp kjøpt meg KMS Hairstay Style Boost (i frisørsalong til 199,-!!). Har ikke prøvd den selv enda (kun frisøren). Kanskje den holder hva den lover? Klippet fra nettsiden deres:

«Use this innovative, super-lightweight styling foundation for natural movement and bounce, or layer with other styling products to ensure styles last up to 3x longer.»


6 responses to “Mine juni-favoritter

  • Lene Christin

    Hehe, jeg tenkte meg at naked var blandt favorittene😉

  • Jade

    Hehe, ja, what’s not to love?🙂 Beste 266,- jeg har brukt på en palett, ihvertfall!

  • Lene Christin

    Er den SÅ bra som alle sier?🙂 Ser jo at fargene er fine da, men skjønner ikke hvorfor alle er så «hysteriske» (ikke på en dårlig måte altså😉 ) når det gjelder den paletten :p Kanskje jeg må investere i den etterhvert…

  • Jade

    Ikke noe å være hysterisk over (eller…?). Men jeg er veldig fornøyd med at det er en palett hvor jeg kan bruke mesteparten av fargene, og det er farger som passer godt sammen! Og ikke en masse knæsje farger som jeg aldri kommer til å bruke (som f.eks. i Book of Shadows 3. Den har mange fine farger, men ikke så mange som jeg klarer å få en brukendes look utav, kun noen få).

  • Lene Christin

    Jo, det er vell en ganske så ålreit hverdags palette har jeg forstått🙂 Kunne tenkt meg noe lignende, bare med farger. Har 88 paletten, men syns alle fargene bare er en haug med glitter.. :p

  • Jade

    Huff, ja det er ikke så kjekt når det er bare glitter. På UD Naked er det kun 2 matte. Men det er bare et par med glitter.

Legg igjen en kommentar

