Svindyr Everyday Minerals i Norge

Sikkert gammelt nytt, men (edit: de har visst hatt det en stund) selger Coverbrands.no sminkemerket Everyday Minerals. Perfekt for de som liker å betale dobbelt så mye for et produkt! 145,- hos Coverbrands, og 66,- hos EverydayMinerals.com for en foundation.


4 responses to “Svindyr Everyday Minerals i Norge

  • Tone Rokås Ånes

    Det har de hatt ei stund ja, og prisene har alltid vært like forkastelige. Jaja, de prøver i alle fall…. *sukk*

    (Husker jeg kommenterte på et blogginnlegg jeg kom over fra Karoline Berget, hvor hun anbefalte EM og annonserte og styrte og snakket om supre Coverbrands, om at det er vanvittig mye billigere å bestille fra USA, men den gikk ikke igjennom, gitt…)

  • Jade

    Skjønner ikke hvorfor folk vil betale så mye ekstra, når det er så utrolig enkelt å bestille fra utlandet🙂

    • birgitsmakeup

      Kanskje det er ventetiden folk ikke liker ? at det tar sååååå lang tid før man får pakken fra utlandet…

      jeg syns det er litt spenning + glede av å vente på ting:P hehe… kanskje er bare jeg som er rar, men når jeg har venta 2 uker på ett produkt blir jeg litt glad når jeg endelig får det i post kassa, får ett kikk da😀

  • Jade

    Ja, det må være eneste grunnen. Det er best å være lur og bestille før man går tom slik at man har tid til å vente f.eks. 2 uker🙂

Legg igjen en kommentar

