Sommer-favoritter 2011

Har ikke brukt så mye sminke i sommer. Da er det på med mascara og good to go! Men noe som er bra om sommeren og som jeg elsker dypt og inderlig (selv om det er gresselig overpriset) er reisestørrelser og refillflasker og -tuber. Her skal mest mulig opp i en minst mulig toalettveske! Shampoen hadde visst veltet så jeg etterpå🙂 Det er Jason sin Aloe Vera-sjampo. Og jeg ELSKER mini-linsevæsken min siden den er lik originalen, bare mindre! Hadde jeg hatt med foundation, hadde jeg tatt med prøvekrukkene. + de små TKB-palettene med favorittskyggene – gjerne 15mm pans🙂

Jeg har også presset ID Fashionista (Liner shadow) og har brukt den endel nå når jeg slapp styret med pulver alle steder!

Kosten til Bare Escentuals Flawless Definition mascara har også vært flittig brukt når vippene klistret seg sammen!

Clinique High Impact Curling Mascara er forresten fantastisk om sommeren! Ingen renning, og evt. små-dryssing kan lett børstes bort med hendene!


2 responses to “Sommer-favoritter 2011

Legg igjen en kommentar

