Swatches: Chanel Les 4 Ombres 87 Sequoia ++

Jeg har en quad fra Chanel som jeg faktisk nesten aldri har brukt. Chanel Les 4 Ombres 87 Sequoia (1,2g skygge). Den er så knallhard at jeg så vidt får noe farge ut av den (Kan den være gammel? Synes det er rart at et dyrt merke skal være dårligere enn billigmerkene.). Jeg har swatchet quaden, og til sammenligning har jeg swatchet to stk NYX-skygger, og en CK-skygge siden jeg ikke har swatchet den tidligere.

Skyggene er swatchet over UDPP, som vanlig, i dagslys fra vindu og blitz. Jeg har også tatt skygge utenfor stripen med UDPP. Legg merke til at Chanel-skyggene er omtrent ikke-eksisterende der det ikke er primer under (til venstre):

Jeg liker fargene godt. Den mørkeste røde blir litt voldsom for meg. Jeg ser litt syk ut i veldig røde skygger. Av de andre, liker jeg også veldig godt CK-skyggen som nevnt tidligere i mine juni-favoritter. NYX Sahara liker jeg også veldig godt!

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe flere Chanel-skygger. Ikke når billigskygger er like gode når man likevel må bruke primer under!


Legg igjen en kommentar

