Oversikt over swatchene mine

Jeg har nå laget en egen side med alfabetisk oversikt over swatchene mine. Da blir det litt mer oversiktlig samt lettere å finne de i søk, spesielt siden jeg har vært litt lat og kun listet navnene i selve bildene på mange postene:/ Siden oppdateres fortløpende og er linket til oppe i menyen.

–>> Swatchene mine <<–


5 responses to “Oversikt over swatchene mine

  • Anne

    Kjempefine farger!😀

  • Jade

    NYX Ultra Pearl Mania, tenker du på? Ja de er kjempefine, men det verste er at jeg nesten ikke har brukt de! Jeg tror jeg har for mange øyenskygger! Men å swatche de og legge de ut her hjelper meg å huske hvilke som er fine. Var egentlig derfor jeg begynte å blogge! Dessuten har jeg blitt mer kritisk til produkter etter at jeg begynte å skrive omtale på tingene jeg brukte. F.eks. en leppestift jeg hadde, og brukte opp og kjøpte ny, fant jeg plutselig ut NÅ at når jeg bruker den, så får jeg glitter i halve ansiktet :O

  • Jade

    Er greitt for min egen del også, så slipper jeg å lete når jeg skal se om jeg har den og den skyggen🙂 Så lenge jeg har husket å swatche den, vel og merke🙂

  • Victoria Makeup

    // Ja det var veldig kjapt, nesten som øremannen jeg kjøper ting fra på ebay. Gleder meg som et barn på juleaften! Har allerede testet ut noen skygger, og de er fantastiske❤

Legg igjen en kommentar

