Mine august-favoritter 2011

Her er mine nye favoritter fra august måned. Ikke så mye nytt nå i sommer, men et par nye er det:

MAC Humid Eye Shadow

Min første MAC-øyenskygge! Og jeg er frelst (fargen på bildet er nok ikke helt riktig)! Den er kjempegod å jobbe med, den er kjempegodt pigmentert, fargen er nydelig og finishen er fantastisk og ikke-trashy-billig. Fantastisk. Jeg er fortapt, og nå har jeg bestilt MAC Juxt for å holde den med selskap😀

Tweezerman In The Garden Mini Slant Tweezer – Bumble Bee

Er den så god som alle sier? Den slår alle de andre pinsettene mine ned i støvlene ihvertfall! Den griper hårene som om den ikke skulle ha gjort noe annet i hele sitt liv (det har den vel forsåvidt ikke heller). Minien er en perfekt størrelse for meg, og et stort pluss for at den er nesten halve prisen!

PS: Jeg har en egen side med generelle favoritter. Den vil bli oppdatert fortløpende etter hvert som nye favoritter kommer!


4 responses to “Mine august-favoritter 2011

Legg igjen en kommentar

