Når er Green People-pumpeflaskene tomme?

Svaret er gjerne «plutselig». I går gikk både dagkremen og nattkremen min plutselig tomme🙂 Og det var helt tilfeldig, for jeg startet på dem på forskjellig tidspunkt, og brukte kun dagkremen en periode i sommer. Men i går gikk de plutselig tom helt uten forvarsel (var jo forberedt på det, siden Tone har skrevet om det på sin blogg tidligere). Heldigvis var jeg føre var og hadde bestilt nye i god tid i forveien.

Men noen få tips til å vite når de nærmer seg «bunnen» (eller toppen, kan man kanskje si):

  • Hold pumpeflasken opp mot lyset. Da ser du hvor kremen er. når dette området er ca 12mm fra kanten oppe (se pilene på bildet), så er de tomme (Har ikke prøvd å åpne flasken for å se om det er mer krem).
  • En annen (unyttig, siden de færreste har kjøkkenvekt på badet) info er at flasken veier 80 g når den er full, og 34 g når den er tom.

Hvor lenge varer de?

Sist gang jeg fikk ny ladning, skrev jeg dato under flasken. Nå er de tomme, og jeg har da brukt de ca i 3 måneder.


2 responses to “Når er Green People-pumpeflaskene tomme?

Legg igjen en kommentar

