Blog link love – uke 37

Så var det tid for ukens Blog link love – gode poster som jeg snublet over i forrige uke:

Jeg har alltid plass til gode MAC-poster – swatches eller bilder av paletter. Marie fra «The Makeup Side Of Life» har en fin post «Sminkekolleksjon: MAC Øyeskyggepaletter» – en imponerende samling! En gammel post fra i fjor som jeg fant i søken etter MAC-poster; «Mac e/s swatches del 1; nøytrale farger» postet av Rebekka fra bloggen «maquillage – en blogg om sminke».

Litt inspirasjon siden det snart er Halloween må vi ha. Jangsara fra «Makeup your Jangsara» har som vanlig utrolige looks, og her er ett av dem: «Tutorial: Royal Sugar Skull«.

Ikke at jeg skal prøve meg, men det er inspirerende å se på. MakeupGeek har ukentlige utfordringer i forumet/bloggen sin. Og ukens utfordring er Ashley Greene. Interessant å se hva medlemmene der kommer med av fine forslag/looks! «Makeup Geek – Weekly Challenge: Ashley Greene«.

Og så til slutt en blogg jeg oppdaget i forrige uke. Posten er egentlig fra uke 36, men det spiller jo ingen rolle. Her er ihvertfall en tutorial på en nydelig look: «Bronzy Smoky Eye Makeup Tutorial – Recreated«. Ta en titt på resten av bloggen også – her er mye pent!! Og YouTube-kanalen hennes.


2 responses to “Blog link love – uke 37

Legg igjen en kommentar

