Rykter: Urban Decay Naked Palette 2?

Leste på nett (bl.a. Are You Ready for UD Naked 2?) at der kanskje(!!) kommer en vol. 2 av Naked Palette! Når vites ikke. 1. desember var nevnt, men årstall var usikkert. De hadde vært lure om de hadde lansert den tidligere, slik at vi nordmenn (-kvinner) hadde rukket å klikke den hjem i god tid før julaften. Blir spennende å se om det evt. blir mer matte skygger i den, eller om de kjører den samme «shimmery»-greia. Og om jeg klarer å holde meg unna 🙂 Eller kanskje en fin julegave til meg selv? Men kun rykter, altså! 🙂

Hvis noen vet noe mer, så skrik ut!

8 responses to “Rykter: Urban Decay Naked Palette 2?

  • Tone Rokås Ånes

    Jeg har ikke hørt noe om dette før nå, men sitrer allerede av forventning! Jeg håperhåperhåper at den blir noe av – og ikke minst at det blir så få like skygger som mulig, UD er fæle på gjenbruk i paletter..

    Ååååh!

  • Monica S

    Det hørtes veldig spennende ut. Blir spennende å se om det er sant eller ikke. 😉

    • Jade

      Blir sikkert neste år, i såfall. Hvis det hadde vært i år, hadde vi vel hørt mer? Merkelig å ha lyst på en palett som jeg ikke vet fargene på engang 😀 Men hvis den kommer, så satser jeg på at den blir bra. En nøytral palett er uansett som regel veldig anvendelig, og dermed verdt pengene siden den vil bli brukt mye! Naked 1 er ihvertfall den paletten jeg har brukt mest!

  • Marlene

    Jeg ble ganske gira nå jeg etter at de publiserte bilde på fb av tre av skyggene. De tre skyggene som er swatchet der ser jo i allefall ikke ut som om det er noen av de i den gamle paletten 😛 Var visst noe i de der ryktene!

  • Sexy Sadie

    Det er beklageligvis bare 5000stk av Naked2 og de er allerede mye godt utsolgt.

  • Urban Decay Naked 2-linker « Giana sister

    […] innlegg: Rykter: Urban Decay Naked Palette 2? Lik dette:LikeBli den første til å like denne artikkelen. Denne oppføringen ble lagt inn den […]

  • Jade

    Nja… satser på at det kommer flere 🙂 Men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe den. Ikke i første omgang, ihvertfall.

Legg igjen en kommentar

