Mine september-favoritter 2011

Her er mine nye favoritter fra september måned.

De nye MAC-skyggene mine!
Jeg har ikke plukket ut noen spesielle av disse. Men jeg er fornøyd med alle sammen. Jeg har jo tross alt fått testet ut alle før jeg kjøpte dem. En av fordelene med å ikke handle skygger på nett🙂

Urban Decay Naked (skyggen, ikke paletten)

og Urban Decay Perversion

Naked er en fin mellomting mellom MAC Brulé og MAC Wedge/Cork. Perversion er en superherlig og kjempepigmentert svart-svart-svart! Jeg har nå kjøpt disse i rund/vanlig størrelse, så jeg kan ha de i palett sammen med de nøytrale MAC-skyggene.

Kosten Sigma E20 (tidligere kjent som SS214)

Copyright © Sigmabeauty.com (brukt med tillatelse)


Jeg har egentlig bare hatt denne liggende i skuffen. Den fulgte med ene reisesettet til Sigma som jeg kjøpte pga noen andre favoritter jeg har. Men så testet jeg ut denne, og fant ut at den var ypperlig til detaljarbeid og under øyet! Elsker når jeg finner nye favoritter blant ting jeg har fra før!
Vervelinker: Short Shader – E20Premium Travel Kit – Stylish in Black
(jeg får prosenter hvis du kjøper, men det blir ikke dyrere for deg)
Direktelinker: Short Shader – E20Premium Travel Kit – Stylish in Black

PS: Jeg har en egen side med generelle favoritter. Den vil bli oppdatert fortløpende etter hvert som nye favoritter kommer!


10 responses to “Mine september-favoritter 2011

Legg igjen en kommentar

