Review del 2: Philips Lumea IPL-hårfjerningssystem

Dette er en oppfølgingspost til bloggposten Review: Philips Lumea IPL-hårfjerningssystem. Hvis du ikke har lest den posten, les den først!

Jeg brukte apparatet til august (2011), og så begynte jeg å slurve og utsette. Det ER tidkrevende og kjedelig. + at man må ta det i omganger på 15 minutter pga at apparatet må lades.

Så hva skjedde når jeg sluttet å bruke apparatet? På bikinilinjen er der merkbart forskjell, så der er jeg veldig fornøyd! Dvs. ikke alt håret der har vokst ut. Tør jeg håpe på permanent reduksjon? Det er gjerne pga at jeg har/hadde mørkere hår der. På leggene har alt vokst ut igjen tror jeg. Kan ikke se at der er noe reduksjon. Leggene er kjedelig pga at de tar så lang tid! Under armene ser jeg heller ikke noe forskjell. Her burde jeg jo uansett gidde å bruke apparatet. Tar ikke et minutt engang! Tror det er leggene som ødelegger motivasjonen. De tar så lang tid, og når jeg utsetter de, så utsetter jeg resten også selv om det ikke er nødvendig. Skjerpings!🙂 Mål for neste uke er å komme i gang igjen. Men tror jeg dropper leggene for å holde motivasjonen oppe, og så kan jeg heller ta de når det nærmer seg sommeren!

Så konklusjonen?
Hadde håpet at det var mer permanent. Men jeg er fortsatt veldig fornøyd med apparatet så lenge jeg bruker det. Ikke fullt så fornøyd med min egen innsats🙂

Relevante linker:


Legg igjen en kommentar

