Julegave til meg selv: Smykkehånd

Jeg har lenge lett etter en fin svart smykkehånd. Jeg kjøpte en til min mor for noen år siden, angrer på at jeg ikke kjøpte selv, og har lett siden. I går fant jeg denne herligheten på Europris til 99,-. De har den i sort og sølv. Jeg røsket med meg en svart. En fin julegave fra julenissen😀 Smykkene følger ikke med.

Jeg vet ikke hvor jeg skal ha den enda, men jeg er totalt forelsket🙂

Mens du likevel er på Europris, så har de kjempekjekke små svarte plastkurver til en billig penge som er supre til å ha kosmetikk, accessories, osv oppi🙂


3 responses to “Julegave til meg selv: Smykkehånd

  • Tone Rokås Ånes

    Kurvene er supre!

    Og når det gjeder «smykkemøbler» har jeg et hvitt tre som også er fra Europris, men det blir egentlig aldri til at jeg bruker det.. Nå står det faktisk bare til «pynt» med en drøss julete sløyfer på – jeg fikk nemlig et akutt innfall av at det var et must og ikke minst fornuftig tidsbruk mens jeg satt og leste pensum……

    Synes riktignok at hånda virker lurere enn treet mitt, og skjønner at du er fornøyd, det er jo utrolig praktisk at det faktisk har litt høyde, det har nemlig ikke mitt🙂

  • Monica S

    Så stilig, den er sikkert ypperlig til å ha ringer på?🙂

  • Jade

    Alt man får gjort når man skal studere😀 Nå har jeg pakket inn hånden. Det er jo julegave:/🙂 Og perfekt til ringer, ja… Nå må jeg bare kjøpe meg noen kule ringer! eBay, neste😀

Legg igjen en kommentar

