Review: Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint

Jeg falt for fristelsen til å kjøpe Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint 04 Berry Burst, siden tusj virket genialt. Hørtes ut som noe som ikke lå som et halvt kilo voks-lag utenpå og rundt leppene.

Jeg testet den ut men kan ikke si jeg ble imponert. Fargen var litt svak (måtte påføre en del ganger for å få farge), bortsett fra alle tørre partier, der ble fargen mørkerød. «Lekkert». Det så ut som om jeg hadde fargelagt leppene med en, ja rett og slett en tusj… Ikke satt den på skikkelig særlig lenge heller. Jeg slengte den i skuffen (med korken ordentlig på), og prøvde den igjen noen uker senere. Ehm… Da var det ikke mer farge i den. Eller så var den tørket ut. Tuppen kjentes våt ut, men det kom nesten ikke farge på (bortsett fra de mørke partiene, som sist). Selv etter mange påføringer!

Konklusjon: Totalt bomkjøp! Kan godt hende det kun var denne som det var noe galt med, at de vanligvis legger igjen farge på leppene opptil flere ganger. Men det får jeg aldri vite. Kommer ikke til å kjøpe flere slike, nei.


6 responses to “Review: Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint

  • Renate

    Urk, så kjedelig! Har tenkt på sånne lenge selv, men har vært litt redd for at det skal bli fargeforskjeller om man har litt tørre lepper eller noe. Det du kan sjekke ut er de blyantene fra Tarte (ikke tusj, hehe). Lipsurgence lip tint tror jeg de heter. Kjøpte en på ACW for ikke så lenge siden, de sitter godt🙂

  • Jade

    Takk for tips. Skal søke opp litt reviews på de🙂

  • Tone

    Jeg har ikke prøvd MF sine, men jeg har en slik en fra GOSH og opplever akkurat det samme som deg. Ikke noe for meg, dessverre!

  • Jorid

    Jeg har den i 01 og er faktisk ganske fornøyd. Den gir en nøytral rosa «mlbb» farge, sitter ikke så lenge men føles grei på. Det er jo en liptint, så fargen skal jo være ganske svak. Oppbevarer min opp ned slik at væsken inni ikke renner vekk fra spissen.
    Ville heller prøvd fra et annet merke enn MF neste gang, da!

  • Jade

    Ja, Max Factor har vel ikke den beste kvaliteten:/ Jeg har hatt den liggende. Mulig jeg skal sette den opp ned i et glass eller noe noen dager og teste. Den havner nok i søpla uansett, siden den sikkert passer best på perfekte lepper uten tørre partier🙂

  • Monica S

    Jeg har en også, den får jeg ganske greit med farge av. Men uansett sjeldent jeg bruker den. Synes egentlig ikke så mye om den jeg heller..

Legg igjen en kommentar

