Urban Decay Naked 2-linker

Dere som er medlem av Facebook-gruppa til Urban Decay eller som følger med på diverse toppbloggere har sikkert oppdaget at nå er Urban Decay Naked2 kommet: Naked2 Palette by Urban Decay (Official Site).

Så hvordan ser denne herligheten ut? Sammenlignet med eneren? Er den bra? Dårlig? Her er et knippe med reviews med swatches og sammenligninger:

Kommer jeg til å kjøpe den? Jeg vet ærlig talt ikke. Tror uansett jeg drøyer den litt til den blir litt billigere, isåfall😀 Synes den var litt lik eneren. Blir ikke noe desperat impulskjøp her i gården, ihvertfall. Men skal ikke se bort i fra at den havner i postkassen min etter hvert hvis jeg får se nok av lekre EOTDs laget med denne paletten.

Relatert innlegg: Rykter: Urban Decay Naked Palette 2?

Edit: La til link til From Head To Toe sine flotte swatches!


9 responses to “Urban Decay Naked 2-linker

Legg igjen en kommentar

