Review: Baby Foot

For litt over 4 uker siden sa min mann; «Du har ikke testet sånn Baby Foot? Jeg så en reklame på Dagbladet». Nå kunne jeg selvsagt blitt fornærmet, men fakta er at jeg selv gang på gang har klaget på hard hud på fotsålene mine. Jeg kunne sikkert slipt kniver med dem! Så jeg mobbet han litt, og så gikk jeg på Cubus og kjøpte en pakke til 199,- Litt overrasket over at mannen pusher meg til å kjøpe skjønnhetsprodukter😀

Jeg tok på sokkene og heiv på et vanlig sokkepar utenpå for å få de helt inntil og holde de på plass. De er SVÆRE! Så var det bare å benke seg foran TVen i to timer🙂 Etter to timer tok jeg de av og vasket bena i dusjen. Man skal visst ikke få kremen/geleen borti klær, så vær forsiktig!

Etter et par dager begynte jeg å gå med sokker dag og natt, da jeg ikke visste når det kom til å flasse. Det tok ca 4 dager for meg, og det flasset som fy – mye som skulle av!🙂 Siden jeg sikkert hadde vært den perfekte kandidaten for før-bilder for dette produktet, så var jeg ikke kjempeoverrasket over at den ikke tok alt. Det er fortsatt litt igjen. Men den tok sikkert 75%! Det sto at noen gjerne ville trenge en ny runde etter to uker, så etter to uker tok jeg en ny tur på Cubus (De selger den visst på Vita også. Og eBay, selvsagt) (Anbefales også å brukes ca 4 ganger i året for å holde det ved like).

Dessverre ingen før- og etterbilder, men dere kan jo nyte bildene på pakningen:

Denne gangen satt den på i 2,5 timer. Timingen ble litt forskjøvet av Buffy på TV😀 Jeg klødde litt dagen etterpå. Vet ikke om det var pga at den var på for lenge, men jeg vil anbefale alle å følge bruksanvisningen! Gjelder forsåvidt alle produkter!

Etter ca 5 dager begynte det å flasse. Ble først litt skuffet over at det flasset så lite, men det fortsatte en del dager, og det gikk av ganske mye denne gangen også. Nå er det bare pittelitt igjen, og det får jeg vel ta med fotfilen. Jeg skulle ønske at den tok alt, men den tok tross alt utrolig mye. Aldri i verden om jeg hadde fått det av kun med fotbad og filing! Jeg er derfor veldig veldig fornøyd! Jeg kommer nok til å prøve flere ganger om det skulle bli nødvendig.

Dom: 9 av 10 tær siden jeg er kjempefornøyd, men litt skuffet over at den ikke tok alt!


12 responses to “Review: Baby Foot

Legg igjen en kommentar

