Mine november-favoritter 2011

November måned er preget av kulde og tørr hud! Dette gjenspeiler seg også i mange av produktene som har reddet meg denne måneden!

Baby Foot har fjernet flere millimeter på fotsålene mine:

L’Occitane sin Shea Butter håndkrem gjør underverker når hendene mine sprekker og blør i kulden!

Weleda Everon er det eneste som fungerer på leppene mine! Akkurat nå er det så vidt den funker:/

Jeg har aldri fått til å style håret mitt. SERIØST! Men etter at jeg har fått rettetangen min i hus, går jo dette som en lek: ghd IV Styler.
(Jeg bruker den sammen med KMS California Hair Stay Style Boost. Om den utgjør noe forskjell, vet jeg ikke. Den skal visst gjøre frisyren mer holdbar. Jeg skal prøve den ut på halve håret for å se om det blir noe forskjell, en dag jeg bare skal være hjemme).

PS: Jeg har en egen side med generelle favoritter. Den vil bli oppdatert fortløpende etter hvert som nye favoritter kommer!


6 responses to “Mine november-favoritter 2011

Legg igjen en kommentar

