Nyinnkjøp: Sigma Mr. Bunny BlackTravel Kit

Fikk litt penger til jul som jeg tenkte skulle ha seg en tur inn på MAC-sjappa i byn. Men siden jeg aldri kommer meg dit, så passet det bra at jeg fikk reklame i mailboksen om Sigma Bunny-kostene i reise-utgave. Mr. Bunny BlackTravel Kit er det samme som Make Me Classy Travel Kit bare med Sigmax HD fibers som i følge Quirky fra Beauty Deconstructed skal være helt fantastisk (jeg brukte din Click-id, Quirky)! Jeg har lenge hatt lyst på den vanlige utgaven av denne, så bra jeg ventet så jeg fikk kjøpt denne istedet. Premium Travel Kit – Stylish in Black har jeg allerede.

© Sigmabeauty.com

Settet inneholder følgende:

  • Pencil E30 (MAC219-dupe) – Den forrige til Sigma ligner ikke på mac sin, men denne skulle være bra, visstnok, så er spent på den!
  • Tapered Blending E40 (MAC224-dupe) – Liker ikke den vanlige til Sigma, så kanskje jeg blir positivt overrasket?
  • Eye Shading E55 (MAC239-dupe) – En jente kan ikke få mange nok dytte-på-øyenskygge-koster
  • Small Angle E65 (MAC266-dupe) – Har MAC sin fra før (mulig det er 263 jeg har) som har splittet seg på tvers så jeg får dobbelt linje, så denne trengte jeg.
  • Large Powder F30 (MAC150-dupe) – Har i vanlig størrelse som ikke får plass i den minste makeup-vesken min
  • Large Angled Contour F40 (MAC168-dupe) – Denne har jeg alltid hatt lyst til å prøve
  • Foundation F60 (MAC190-dupe) – Blir sikkert liggende ubrukt🙂
  • Brush Cup Holder – i reisestørrelse, selvsagt. Kjekt å ha🙂

Ja, jeg vet jeg er kjedelig som kjøpte svart. Men for de av dere som er litt spennende i fargevalgene, så har de Mrs. Bunny Blue Travel Kit som er turkis og rosa!

© Sigmabeauty.com

Kitene koster $59. Med rabattkode 0112XJML fikk jeg 10% rabatt. Med frakt, kom det på til sammen $68.07. Noe som blir 417.28 NOK med kursen i skrivende stund. Ikke galt det for 7 gode reisekoster og en oppbevaringsboks!

Sigma-lenkene i innlegget har affilatelink i seg. Klikk her for å gå til sidene uten affilate-ID: Mr. Bunny BlackTravel Kit og Mrs. Bunny Blue Travel Kit. Rabattkoden har ingenting med meg å gjøre, den gir deg 10% rabatt uansett om du bruker affilatelinkene mine, eller vanlig uten.


Omtaler som kommer (når jeg har goood tid):

  • MUFE liplinere (har ikke fått i posten enda, bestilte fordi Quirky skrev så mye bra om dem)
  • NYX liplinere (skal sammenligne de med MUFE sine først) og NYX Jumbo Lip Pencil
  • Blax-hårstrikk
  • En ny håndkrem
  • Dette kostesettet (har akkurat bestilt det, så jeg har ikke testet det enda)
  • ++

11 responses to “Nyinnkjøp: Sigma Mr. Bunny BlackTravel Kit

Legg igjen en kommentar

