Shoppingtips: Metall-klistremerker til øyenskyggepans (men dyr porto)

For dere som depotter eller presser øyenskygger (eller kjøper øyenskygger i løse pans) og har dem i magnetpaletter, så selger Z-palette metall-klistremerker som gjør ikke-magnetiske pans magnetiske! Disse koster $5 for en pakke på 30 stk (29kr med dagens kurs i skrivende stund). Det følger også med 20 stk om du kjøper en stor Z-palette ($20) og 10 stk om du kjøper en liten ($14). De har visst hatt disse en god stund, men bringer «nyheten» videre tilfelle det er flere enn meg som ikke har fått det med seg. Husk at hvis du skal ha MAC-skygger i Z-palette eller andre magnetpaletter, så MÅ du bruke metall under panen. Bruker du magnet, så vil de ikke sitte trygt!

MEN!! Portoen er på $18.60 (106,-). Så jeg vil ikke anbefale å kjøpe disse klistremerkene med mindre du likevel skal kjøpe noen paletter. Da er det bedre å klippe opp metallplater som jeg har vist i bloggposten DIY: Gjøre MAC-skygger magnetiske uten magnet.


2 responses to “Shoppingtips: Metall-klistremerker til øyenskyggepans (men dyr porto)

  • Shamini

    Jeg kjøper runde magneter, som passer pretty much perfekt under en depottet MAC øyenskygge, på eBay. Jeg har bestilt to ganger, har fortsatt mange igjen – og jeg har depottet MANGE øyenskygger. Ikke var magnetene dyre, og ikke kostet frakta mange kronene heller.🙂

  • Jade

    Ja, magneter har jeg også kjøpt. Riktignok litt mindre enn 26mm (3/4″ tror jeg). Men siden jeg bruker magnet-paletter, så foretrekker jeg magnetiske pans uten magnet, da magnet ikke sitter så godt på magnet. Jeg har nå en MAC-skygge i magnet-paletten min som jeg ikke har satt metall-plate på enda (har sin opprinnelige magnet på). Og hadde jeg snudd paletten opp ned, så hadde alle skyggene sittet som støpt i paletten, mens MAC-skyggen med sin opprinnelige magnet, hadde falt rett ut.

Legg igjen en kommentar

