Kickback – «trumf» på nett!

De fleste av mine lesere handler vel en del på nett skulle jeg tro. Noe som er veldig smart, siden her er mye penger å spare! I vanlige butikker har vi flere steder noe som heter Trumf. Her får du bonus på kjøp du gjør, og kan bruke bonusen på varer eller få ut kontanter. På nett finnes der noe tilsvarende; nemlig Kickback*! Går du inn på nettbutikkene via Kickback, så får du bonus på det du kjøper! Prosentandelen varierer fra butikk til butikk. På FeelUnique får du 5%, noe som betyr at handler du for 200,- så får du 10kr i bonus. Den oppsparte bonusen kan du bruke på gavekort. Min favoritt er gavekort på Kicks, slik at jeg kan gå og «snope» på MAC-butikken! Du må dessverre betale 20kr ekstra for gavekortet (f.eks. 220,- for et gavekort på 200,-), da er det inkl. porto.

Du kan også verve andre (slik jeg gjør nå, som dere sikkert har gjettet). Gjør dere det, så tjener du 10% av den dere har vervet sine kickback de neste 6 månedene. Jeg har vervet to medlemmer, og har tjent utrolige 85,- på det! Her er min vervelink*.

Her er noen butikker som du får Kickback-bonus på (der finnes mange flere, og der kommer stadig nye!): FeelUnique, BliVakker, HQHair, Bladkongen, LookFantastic, CheapSmells, Blush.no, MakeupMekka, Nelly.com, Shopping4Net, Ellos, Apple Store, Play.com, CDON.no, NetOnNet, MPX, Platekompaniet, FotoKnudsen, Asos, La Redoute, Vero Moda, Only, Vila, Name it, Tele2, TalkMore, Telio, iTunes, og mange mange flere! Her er det masse butikker for mannen også! Men husk å la han få egen konto (som du verver), slik at du får prosenter fra hans kjøp, og dere slipper å krangle om hvilke gavekort dere skal bestille!

Gavekortene du kan bestille er f.eks. fra Åhlens, Billettservice, Burger King, CDON, H&M, iTunes, KappAhl, Kicks (MAC!!!), mpx, nelly, Peppes, og mange flere!


*) Denne posten inneholder vervelinker til Kickback. Dere taper ingenting på å bruke vervelinkene, men jeg tjener som sagt på det. Skulle dere mot formodning ikke ønske å bruke vervelinken, så kan dere trykke her for å komme direkte til siden.


8 responses to “Kickback – «trumf» på nett!

  • Lene Christin

    Jeg lagde meg kickback konto med Tone (i love cosmetics) sin invitasjon og handlet nylig tv for en kompis av kjæresten på net on net for nesten 30.000,- men trur det er over 6 månder siden jeg registrerte meg, så trur ikke hun får noe da :S Men jeg får ca 800 poeng regnet vi ut🙂

    • Jade

      800,- er ikke verst😀 Jeg bestilte meg nettopp et kamera, og får da ca 300,- i kickback😀 Blir litt MAC-shopping etter hvert da, ja😀

  • Monica

    Jeg elsker kickback, brukte mitt første gavekort på kinogavekort jeg da😉

  • Jade

    Var litt skeptisk i begynnelsen, men så strømmet «pengene» inn, og gavekortene kom slik de skulle🙂 Helt supert!

  • Helene

    Jeg glemmer alltid å få ting registrert der! :S Har ikke lyst til å tenke på hvor mange poeng jeg har gått glipp av!
    Men det er jo genialt, så lenge man husker det.

  • Jade

    De har jo plugins til flere nettlesere. Da er det enkelt å huske på at du skal gå inn via Kickback🙂 + at du får det med deg selv om ikke visste at den nettbutikken hadde kickback.

  • Tone Rokås Ånes

    Kickback er så braaaa!!

    Husker enda hvor sur jeg ble da jeg oppdaget det på «ordentlig» da, for så å oppdage at jeg faktisk, uten å være klar over det og derfor kunne ta den i bruk, hadde hatt konto i over to år på grunn av et Mac1-medlemskap…..

    Har heldigvis snart overvunnet bitterheten😉

    • Jade

      Ånei! Tenk alle poengene du gikk glipp av :O Sitter nå og venter på kickback fra NetOnNet. Tar jo evigheter før det blir registrert🙂 *utålmodig*

Legg igjen en kommentar

